Exercici 1: Fitxes de treball de comprensió lectora, per a l’alumnat i d’orientacions didàctiques

Seguint el model que heu llegit al llarg de les diferents pràctiques, heu de confeccionar dues fitxes:

  • De treball per a l’alumnat, similar a la que teniu d’exemple a totes les pràctiques
  • D’orientacions didàctiques en la qual també hi heu d’incorporar reflexions similars a algunes de els notes que teniu en algunes pràctiques

Algunes consideracions

  • Aquestes fitxes han de girar al voltant de continguts de comprensió lectora de: un llibre juvenil, un conte, un poema o una endevinalla.
  • Podeu utilitzar qualsevol format: document de text, presentació de PowerPoint, etc. En tot cas, la fitxa de l’alumne/a pot incloure imatges i alguna adreça web.
  • A la fitxa didàctica especifiqueu el curs dels alumnes, temps, material, continguts, objectius, etc. Caldria que triéssiu el nivell i grup que estigueu impartint per poder fer una experimentació (sempre que les condicions del vostre centre o la vostra programació ho permetin). Adjunteu-hi -si és possible- l’opinió de l’alumnat.
  • Heu de deixar clar la fitxa que va dirigida a l’alumnat i aquella que forma part de les orientacions didàctiques.

Tornar al principi del document