![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Exercici 1: La fitxa del joc | |
![]() |
En aquest exercici es proposa que, de les moltes adreces que s'ha presentat a les pràctiques, trieu un joc i ompliu la fitxa de l'activitat corresponent, d'acord amb l'alumnat amb qui ho treballaríeu. La fitxa haurà de contenir els apartats que se us presenta en aquest model i es podrà fer amb el format i disseny que es vulgui: document de text (Word, OpenOffice Write...), pàgina web, diferents tipus de presentació (Power Point, PDF...), etc. Haurà d'incorporar una imatge relativa al joc triat i un enllaç a la pàgina web on s'activa l'activitat, així com els objectius curriculars i de TIC relatius al nivell educatiu i àrea o àmbit d'etapa en què es presenta, i les característiques de la temporització i metodologia de l'activitat que es planifica. Fitxa d'exemple i ajudes per als usuaris de programaris les trobareu al Mòdul complementari.
|
Exercici 2: El problema de la setmana | |
![]() |
L'exercici planteja fer un enunciat i l'elaboració d'un problema matemàtic de la vida quotiadana mitjançant les adaptacions de mates del Word. Es proposa l'activitat sencera, la part que elaboraria el docent, i la part de l'alumnat, tot i que a la realitat el mestre/a solament haurà de fer una part. El podeu situar al cicle que creieu oportú i utilitzar el processador de text o qualsevol programari de presentació, per exemple, un editor de pàgines web. Es proposa que contingui:
Les ajudes per als usuaris de programaris les trobareu al Mòdul complementari. |
|
|
![]() |
|