D202: Projectes europeus i les TIC

Mòdul 6: Pensar un projecte col·laboratiu

Exercicis

Exercici 1: Creeu una unitat didàctica que desenvolupi tres intel·ligències a la vegada

Penseu com podríeu ensenyar un contingut de la vostra àrea per tal de garantir que treballi tres intel·ligències múltiples. Podeu fer servir aquesta plantilla, i també disposeu d’un exemple. Deseu aquest document amb el vostre nom d’usuari de la XTEC, seguit del sufix _m6ex1, i lliureu-lo al vostre tutor o a la vostra tutora dins del termini previst.

Exercici 2: Incorporeu el treball cooperatiu a la vostra pràctica diària

En aquest document s’ofereixen diferents activitats per incorporar el treball cooperatiu a l’aula:

Escolliu l’activitat que us resulti més propera i feu una programació d’aula que inclogui alguna d’aquestes activitats en la vostra pràctica i en context. L’activitat pot ocupar l’hora sencera o només una part, però heu d’especificar el nivell de l’alumnat, en quin moment la faríeu i els continguts que treballaríeu.

Deseu aquest document amb el vostre nom d’usuari de la XTEC, seguit del sufix _m6ex2, i lliureu-lo al vostre tutor o a la vostra tutora dins del termini previst.

Exercici 3: La programació d'un projecte col·laboratiu per tasques

Plantegeu-vos com avaluaríeu un producte col·laboratiu concret fet pel vostre alumnat. Decidiu quantes tasques voldríeu demanar per dur-lo a terme, quines activitats prèvies o posteriors programaríeu i quina mena d’avaluació faríeu servir en cada cas. Podeu fer servir la següent plantilla.

Deseu aquest document amb el vostre nom d’usuari de la XTEC, seguit del sufix _m6ex3, i lliureu-lo al vostre tutor o a la vostra tutora dins del termini previst.