D202: Projectes europeus i les TIC

Mòdul 2: Programes oficials de la UE

Exercicis

Exercici 1: PAP

Fer un resum del PAP en forma de mapa mental tot utilitzant FreeMind. Podeu trobar les instruccions de Freemind al mòdul 4, i més informació sobre mapes mentals al mòdul 6.

Deseu aquest document amb el vostre nom d’usuari de la XTEC, seguit del sufix _m2ex1, i lliureu-lo al vostre tutor o a la vostra tutora dins del termini previst.

Exercici 2: Projectes de col·laboració escolar

Per tal d’afrontar de forma realista un projecte de col·laboració escolar, hi ha alguns aspectes que afecten el treball amb l’escola associada que convé tenir en compte:

Després de llegir les consideracions d'organització plantejades al curs d'eTwinning del Servei Nacional de Suport, que es poden adaptar sense problemes a un agermanament escolar Comenius, feu servir aquesta plantilla com a eina de reflexió de com plantejaríeu un projecte d’agermanament o col·laboració escolar.

Un cop emplenat, deseu aquest document amb el vostre nom d’usuari de la XTEC, seguit del sufix _m2ex2, i lliureu-lo al vostre tutor o a la vostra tutora dins del termini previst.