![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Exercici 1: Emmirallats | |
![]() |
En aquest exercici s'intenta treballar la simetria de l'entorn, cadascú segons el nivell o cicle educatiu que li sembli millor. Es tracta que cerqueu dues imatges de la vida real que reflecteixin el tema de la simetria i que no surtin a la pràctica 1. Captureu les imatges i elaboreu amb elles una fitxa on figurin les preguntes que considereu convenient per treballar, amb un determinat grup d'alumnes, els conceptes de simetria. Caldrà situar metodològicament i temporalment l'execució de la fitxa. Ajudes per als usuaris de programaris les trobareu al Mòdul complementari. |
Exercici 2: Enrajolar | |
![]() |
L'exercici planteja que amb algun dels programes presentats a la quarta pràctica es faci un dibuix d'enrajolat i es plantegi la fitxa de treball per a l'alumnat d'algun cicle educatiu. La fitxa haurà de contenir la imatge de l'enrajolat i els apartats de preguntes que permetin treballar els aspectes matemàtics de moviments en el pla: girs, traslacions, simetries, eixos... Es pot elaborar amb documents de text (Word, OpenOffice Write...), pàgina web, diferents tipus presentació (Power Point, PDF...), etc. Ajudes per als usuaris de programaris les trobareu al Mòdul complementari. |
|
|
![]() |
|