![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Exercici 1: Cercar a Internet material didàctic sobre anàlisi | |
![]() |
Heu de continuar omplint el quadre començat a l'exercici 1 del mòdul 1. Ara us cal ampliar-lo amb un apartat nou, Observacions, on comentareu les vostres impressions sobre el lloc web: utilitat per alumnat i/o professorat, complexitat dels temes tractats, interactivitat, atractiu estètic, navegabilitat, etc. Cal que citeu tres webs referits a anàlisi dels que heu vist en aquest mòdul. Emprant cercadors d'Internet, heu de trobar-ne quatre més amb continguts d'anàlisi. Aquests webs tant poden presentar activitats didàctiques interactives per treballar directament a l'aula, com mostrar altres tipus de material (apunts, exercicis, reculls de recursos...). Quan envieu l'exercici al vostre professor/a, poseu un fons de color diferent del que heu utilitzat per al mòdul 1. Deseu l’exercici anomenant-lo: identificatiu_m2ex1. |
Exercici 2: Crítica d'una webquest | |
Heu de cercar tres webquests amb continguts de música i comentar-les breument des d'un punt de vista general. D'una quarta webquest, en fareu una anàlisi més
profunda. En aquesta anàlisi hi ha de constar: |
|
![]() |
Deseu l’exercici anomenant-lo: identificatiu_m2ex2. Per acabar, comprimiu els dos fitxers en un arxiu en format ZIP i lliureu-lo anomenant-lo: identificatiu_m2ex.
|
![]() |
|