|
|
|
LA INTERPRETACIÓ
|
|
Continguts |
|
|
|
- Interpretació amb la veu i amb instruments de
cançons i partitures disponibles a la xarxa.
- Cerca i selecció de cançons i partitures
a Internet per usar-les a la classe.
- Utilització de les eines informàtiques
multimèdia per enriquir la interpretació pròpia.
- Classificació i creació de recursos a
partir dels exemples utilitzats a les pràctiques.
|
|
|
|
Pràctiques |
|
|
|
- Pràctica 1: Cantem. Repertori de cançons
per ser interpretades per l'alumnat de l'aula d'acollida.
- Pràctica 2: Toco acompanyat.
Cançons que es poden visualitzar
i escoltar en línia, de manera que les podem interpretar al mateix
temps que n'escoltem l'acompanyament.
- Pràctica 3: Canto per reforçar
el meu anglès. Enregistraments
de cançons senzilles per a l'aprenentatge de la llengua anglesa.
Disposeu, també, de la lletra.
- Pràctica 4: Interpreto música clàssica.
Enregistraments i partitures completes
dels principals autors de música clàssica, per seguir
l'audició i per interpretar.
- Pràctica 5: Canto amb karaoke.
Programa i repertori de cançons
per interpretar mentre passa la lletra per la pantalla.
|
|
|
|
Exercicis |
|
|
|
- Instal·lar els connectors necessaris per visualitzar
partitures en línia (Harmony, Sibelius).
- Descarregar de la xarxa programes i fitxers en diferents formats (PDF,
MID, KAR).
- Instal·lar programes a l'ordinador (VanBasco).
- Creació de fitxes de treball per a l'alumnat.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|