![]() |
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
Pràctica |
Exercicis
|
||||||||||||||
Mostra d'unitats didàctiques
![]() |
||||||||||||||||
Temes diversos. Idees per al projecte | |
En aquest mòdul veurem algunes pinzellades sobre temes de les matemàtiques de secundària que també es poden treballar amb la Wiris (amb valors afegits sobre el guix i la pissarra o el paper i el llapis) i donant-los un nou enfocament. Tot plegat té l'objectiu d'afegir noves idees a les que ja pugueu tenir per projectar el treball de fi de curs. I per acabar, la darrera pràctica del curs serà d'observació d'alguns exemples d'unitats didàctiques desenvolupades amb la Wiris... i amb això també volem donar idees sobre el projecte: no esperem pas que sigui tan ampli com aquestes unitats didàctiques, sinó molt més concret. En aquest punt final, volem dir-vos que esperem que el curs D112 us hagi ajudat a copsar -i encara més, a fer vostres- les possibilitats de la Wiris com a recurs per elaborar aplicacions didàctiques. |
|
Objectius | |
|
|
Continguts | |
|
|
Orientacions per al seguiment del mòdul | |
En el termini assenyalat per a aquest mòdul, cal elaborar un petit guió del projecte final; teniu a la pàgina d'exercicis les indicacions per enviar un avançament del projecte. Per altra banda, en les orientacions de seguiment del mòdul 6 ja us dèiem que, si us interessava treballar el tema de l'anàlisi matemàtica, llavors al mòdul 7 no hauríeu d'enviar preceptivament cap exercici! Tanmateix, en aquest cas, us recomanem que feu una ullada ràpida a les diverses pràctiques perquè us poden donar moltes idees per al projecte (no solament pel que fa als temes, sinó més aviat a la manera de fer). Ara bé, si us heu saltat el mòdul 6, sí que cal que presenteu exercicis, que ja veureu que enllacen amb les pràctiques: algunes d'elles, doncs, les heu de treballar a fons.
|
|
![]() |
|