Guia
Mapa
Mòdul 1
Mòdul 2
Mòdul 3
Mòdul 4
Mòdul 5
Mòdul 6
Pràctica 1
Pràctica 2
Pràctica 3
Pràctica 4
Pràctica 5
Exercici
   
   
Exercici 1: Cerca de webs
   
Exercici

Heu de cercar deu webs sobre els diferents temes que heu vist a les pràctiques i relacionar-los en un quadre de doble entrada on constin els ítems següents:

  • Tema
  • Lloc web
  • Nivell educatiu
  • Treball previ
  • Dificultat
  • Activitats en línia
  • Programari complementari

    Webs Lloc web Nivell educatiu Treball previ Dificultat Activitats en línia Programari complementari
    Tema http://... ESO... sí...no... baixa... sí... no... MusicTime...
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 

Podeu afegir algun ítem, si així ho creieu convenient.

En el quadre, heu de consignar, com a mínim, tres dels webs visitats durant l'elaboració de les pràctiques d'aquest mòdul.

Deseu l’exercici anomenant-lo, identificatiu_m3ex1.

   
  Exercici 2: Opinar sobre un web
   
Exercici

En aquest exercici, s'ha de donar l'opinió d'un dels webs d'audició que heu visitat (o també dels que s'hagin esmentat) en aquest mòdul des d'una perspectiva didàctica, i comentar de quina manera el podríeu incorporar a la vostra programació d'un curs concret que estigueu impartint actualment.

Entre altres qüestions, podeu manifestar-vos sobre:

  • Nivell. curs al qual va dirigit i per a quin curs vosaltres l'aplicaríeu, en quin tipus de crèdit té cabuda...
  • Requeriments tècnics. Maquinari i programari necessaris per a l'ús del recurs a l'aula, si són fàcils d'obtenir i manipular...
  • Requeriments TIC. Coneixements previs que ha de tenir l'alumnat per treballar amb fluïdesa, si es necessita donar moltes informacions sobre el seu ús per part del professorat...
  • Metodologia. Expliqueu breument quin ús faríeu del recurs i amb quina intencionalitat l'aplicaríeu (explicació, ampliació, exercitació, avaluació...).
  • Dificultats que veieu per aplicar aquest recurs, i necessitat (o no) de fer modificacions per adaptar el recurs al grup, al tipus d'alumnat, al tipus de crèdit...
  • Alumnat. Si disposeu de l'opinió de l'alumnat sobre la web perquè l'heu experimentat a l'aula, seria interessant que la manifestéssiu.
  • Etc.
 

Deseu l’exercici anomenant-lo, identificatiu_m3ex2.

Per acabar: comprimiu els dos fitxers en un arxiu en format ZIP i lliureu-lo anomenant-lo: identificatiu_m3ex.

 

 

   
 
Amunt
   
   
Internet i Música XTEC