El taller és una activitat de treball col·laboratiu en grup que permet la possibilitat d’avaluació pròpia i de l’altri, i coordina la recopilació i distribució d’aquestes avaluacions.
El taller, igual que la tasca, assigna un treball concret als estudiants, per exemple l’elaboració d’un article, un projecte, un esquema, o qualsevol feina susceptible de ser lliurada com a arxiu d’ordinador. El treball no ha de ser necessàriament grupal, pot ser individual. La col·laboració i la interacció grupal es desenvoluparan en l’etapa d’avaluació.
Els trets característics del treball en un taller de Moodle són:
El taller utilitza el recurs d’avaluació creuada, en què l’alumnat observa com han resolt el mateix treball altres companys, i adquireix la capacitat crítica d’avaluar.
La gestió del taller és més complexa que la d’una tasca i s’estructura en diferents etapes d’activitat:
Com que l’activitat permet una opcionalitat molt àmplia, no és necessari seguir totes les etapes. Per exemple, el professorat pot escollir aquesta activitat només per avaluar criteris separats, i sense l’avaluació activa de l’alumnat.
Creació d’un Taller
Assignació i/o creació rols
Igual que a la resta d’activitats, assignareu els rols als usuaris del Taller un cop estigui creat.
Gestió d’un Taller
El taller es gestiona des de la mateixa finestra.
Des d’aquí també podeu entrar al formulari d’avaluació i modificar-lo,
veure les qualificacions, actualitzar les característiques del mòdul,
etc.
Per què utilitzar els Tallers?
Una activitat de tipus Taller:
Per a què utilitzar-los?