|
Seguint el model que heu treballat al llarg de les diferents
pràctiques, heu de confeccionar dues fitxes: una de treball per
a l'alumnat i la segona d'orientacions didàctiques. Aquestes fitxes
han de girar al voltant de continguts de comprensió lectora a través
d'un conte, un poema o una endevinalla.
Algunes consideracions:
|
|
- Podeu utilitzar qualsevol format: document de text, presentació
de PowerPoint, etc. En tot cas, la fitxa ha d'incloure imatges i alguna adreça web que els alumnes puguin consultar.
- Especifiqueu el nivell dels alumnes a quals es dirigeix la fitxa.
Trieu un nivell i un grup en què estigueu impartint per poder
fer una experimentació (sempre que les condicions del vostre
centre o la vostra programació ho permetin). Adjunteu-hi l'opinió
de l'alumnat.
- Podeu triar el nombre de sessions a què farà referència
la fitxa (des d'una única sessió a nou sessions, per exemple,
per a una activitat més complexa).
- Heu de deixar clar les fitxes que van dirigides a l'alumnat i aquelles que formen part de les orientacions didàctiques.
|