Enrera
Mòdul 6
 WebQuest: una metodologia per treballar amb Internet a l'aula
  Pràctica
1
2
3
4
   
Exercicis
Exercicis
 
 
  L'objectiu d'aquesta pràctica és conèixer les característiques que ha de complir l'apartat de les conclusions per acabar d'assolir els objectius de la WebQuest.
   
Conceptes

Ja sabeu que s'aprèn transformant la informació, traient conclusions, consensuant, construint...; però també s'aprèn, fins i tot més, reflexionant sobre el procés d'aprenentatge mateix, i si, a més a més, sou capaços d'aplicar a altres contextos les habilitats o els coneixements que heu adquirit en un procés determinat, aleshores l'aprenentage és molt més significatiu.

Per tant, per garantir un aprenentatge millor a l'apartat de conclusions d'una WebQuest, heu de:

  1. Reprendre el projecte inicial i fer un resum crític de tot el procés mitjançant un debat en grup, amb el suport del professor/a, per prendre consciència a fons de tot allò que heu après i com ho heu après.
  2. Donar un autèntic sentit al producte creat incorporant-lo d'alguna manera al món de fora de les aules, perquè sigui útil a algú, mitjançant Internet o enviant-lo a un responsable expert en el tema, a alguna entitat o associació adient...
  3. Suggerir maneres de continuar fent recerca sobre el mateix tema per aprofundir-hi més, o bé sobre altres temes aprofitant l'experiència i les habilitats desenvolupades al llarg d'aquesta WebQuest.
   
  Exemples
   
 Pràctica

Entreu a l'apartat de les conclusions d'aquestes WebQuest i comproveu si compleixen les tres característiques de les bones WebQuests.

   
 

Recital de poesia

Recital de poesia,
de Tià Vidal

Oh, Europa!

Oh, Europa!,
d'Àlex Gimeno

 


Diverses són les parles

Diverses són les parles,
de M. Lourdes  Arbona

 

 

 
Amunt