|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Pràctica |
![]() |
Exercicis
|
||||||||||||||
L'objectiu d'aquesta prąctica es comparar l'avaluació tradicional amb l'avaluació integrada. | |||||||||||||||||||||
![]()
|
Avaluació, proves, exàmens..., diversos noms per a una realitat: comprovar mitjançant preguntes i respostes, generalment escrites, que els alumnes han retingut, si més no fins al dia de la prova, una part important de la informació transmesa. Tots sabem l'angoixa que això causa, les múltiples i cada dia més sofisticades maneres de copiar, és a dir, d'enganyar per obtenir millor nota, i les nits perdudes dels mestres i professors corregint. I tots sabem molt bé la facilitat i la rapidesa com aquests coneixements agafats s'obliden. Sense comptar que molts alumnes dominen una matèria però, en canvi, no tenen les habilitats lingüístiques necessàries per demostrar-ho de manera prou apropiada. Les WebQuests aposten per una manera d'avaluar més complexa: l'avaluació que Com podeu veure, l'avaluació tradicional prioritza les proves escrites, que consiteixen L'avaluació integrada o autèntica utilitza múltiples fonts d'informació i instruments, entre els quals hi ha la rúbrica. Una rúbrica ben dissenyada presenta molts dels avantatges de l'avaluació integrada. En destaquen:
|
||||||||||||||||||||
Desenvolupament de la pràctica | |||||||||||||||||||||
![]() |
Compareu els dos tipus d'avaluació. |
||||||||||||||||||||
![]() |
Traduït i adaptat de: |
||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||