![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Exercici 1: Recollir les adreces d'Internet | |
![]() |
Per recollir informació de pàgines web i trobar-les quan es necessitin, construïu un quadre de doble entrada que contingui els ítems següents: Títol i autor de la web, URL (adreça electrònica), Llengua, Continguts més significatius, Destinataris i Observacions. Podeu utilitzar el format que us sigui més pràctic (un quadre de doble entrada en Open Office pot ser vàlid). Heu d'incloure-hi un mínim de deu adreces. D'aquestes, tres han de ser les visitades en el mòdul 1 i tres en el mòdul 2; les altres que citeu les heu d'haver trobat a Internet i han de tenir relacicó amb el contingut dels dos mòduls que heu fet. Poden ser totes en català o en castellà, o bé combinar pàgines en les dues llengües.
Vegeu un model d'exemple de fitxa |
Actualment, hi ha portals que permeten tenir les teves adreces d'interès a Internet classificats per etiquetes (tags) i d'aquesta manera accedir-hi des de qualsevol lloc. El portal del.icio.us és un dels més populars. Prèviament cal identificar-se ![]() |
|
Exercici 2: Opinar sobre un web | |
![]() |
En aquest exercici, s'ha de donar l'opinió d'un dels webs que heu visitat, sempre des d'una perspectiva didàctica. Cal comentar de quina manera el podríeu incorporar a la vostra programació del curs que estigueu impartint actualment. Indiqueu de forma breu:
|
![]() |
|