Guia
Mapa
Mòdul 1
Mòdul 2
Mòdul 3
Mòdul 4
Mòdul 5
Mòdul 6
Pràctica 1
Pràctica 2
Pràctica 3
Pràctica 4
Pràctica 5
Exercici
   
Exercici 1: Cercar a Internet jocs de llengua i completar una fitxa
   
Exercici

Heu de continuar omplint el quadre començat a l'exercici 1 del mòdul 1. Utilitzeu el mateix format i amplieu-lo amb un apartat nou: Observacions i nivell educatiu.
En aquest apartat, comenteu les vostres impressions sobre el lloc web: utilitat per als alumnes i/o professorat, complexitat dels temes tractats, interactivitat, atractiu estètic, navegabilitat, etc.

Cal que citeu i comenteu tres webs referits a jocs dels que heu vist en aquest mòdul.

Emprant cercadors d'Internet, heu de trobar quatre jocs de llengua que no s'hagin ressenyat en aquest mòdul i que puguin utilitzar-se per a alguna unitat didàctica.

Quan envieu l'exercici al vostre professor/a, poseu un fons de color diferent a les ampliacions i modificacions del quadre presentat al mòdul 1 perquè es pugui distingir del treball corresponent al mòdul 1 i al treball del mòdul 2.
Vegeu un model d'exemple de fitxa   que podeu adaptar a les vostres necessitats.

   
  Exercici 2: Opinar sobre un web
   
Exercici

En aquest exercici, s'ha de donar l'opinió d'un dels webs de jocs que heu visitat o dels que s'hagin esmentat als mòduls 1 i/o 2, des d'una perspectiva didàctica.

Cal comentar de quina manera el podríeu incorporar a la vostra programació del curs que estigueu impartint actualment. Indiqueu:

  • Nivell. Curs al qual va dirigit i per a quin curs vosaltres utilitzaríeu el recurs, per a quin tipus de continguts, per a quina unitat de programació...
  • Requeriments tècnics. Maquinari i programari necessaris per a l'ús del recurs a l'aula, si són fàcils d'obtenir i manipular...
  • Requeriments TIC. Coneixements previs que ha de tenir l'alumnat per treballar amb fluïdesa, si es necessita donar moltes informacions complementàries sobre el seu ús per part del professorat...
  • Metodologia. Expliqueu breument quin ús faríeu del recurs i amb quina intencionalitat l'aplicaríeu (per a la presentació d'algun contingut, ampliació, exercitació d'activitats, avaluació d'objectius...).
  • Dificultats que veieu per aplicar aquest recurs i necessitat (o no) de fer modificacions per adaptar el recurs al grup, al tipus d'alumnat, al tipus d'unitat de programació...
  • Alumnat. Si disposeu de l'opinió de l'alumnat sobre el web perquè hi heu experimentat a l'aula seria interessant s'hi inclogués.
  • Etc.
   
 
Amunt
   
   
Internet i... nom àrea a secundària XTEC