![]() |
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
![]() |
Pràctica |
Exercicis
|
||||||||||||||
Mostra d'unitats didàctiques
![]() |
||||||||||||||||
Temes diversos. Idees per al projecte | ||
En aquest mòdul veurem algunes pinzellades sobre temes de les matemàtiques de secundària que també es poden treballar amb la Wiris (amb valors afegits sobre el guix i la pissarra o el paper i el llapis) i donant-los un nou enfocament. Tot plegat té l'objectiu d'afegir noves idees a les que ja pugueu tenir per projectar el treball de fi de curs. I per acabar, la darrera pràctica del curs serà d'observació d'alguns exemples d'unitats didàctiques desenvolupades amb la Wiris... i amb això també volem donar idees sobre el projecte: no esperem pas que sigui tan ampli com aquestes unitats didàctiques, sinó molt més concret. Els exercicis d'aquest mòdul tenen caràcter d'ampliació; si ja heu fet alguns dels exercicis del mòdul 6, en aquest mòdul no heu d'enviar preceptivament cap exercici! Podeu reservar les energies per elaborar un petit guió del projecte final, del qual sí que tothom n'ha d'enviar, en el termini d'aquest mòdul, un avançament.
|
||
Objectius | ||
|
||
Continguts | ||
|
||
Orientacions per al seguiment del mòdul | ||
En el termini assenyalat per a aquest mòdul, cal elaborar un petit guió del projecte final; teniu a la pàgina d'exercicis les indicacions per enviar un avançament del projecte. Per altra banda, en les orientacions de seguiment del mòdul 6 ja us dèiem que, si us interessava treballar el tema de l'anàlisi matemàtica, llavors al mòdul 7 no hauríeu d'enviar preceptivament cap exercici! Tanmateix, en aquest cas, us recomanem que feu una ullada ràpida a les diverses pràctiques perquè us poden donar moltes idees per al projecte (no solament pel que fa als temes, sinó més aviat a la manera de fer). Ara bé, si us heu saltat el mòdul 6, sí que cal que presenteu exercicis, que ja veureu que enllacen amb les pràctiques: algunes d'elles, doncs, les heu de treballar a fons.
|
||
![]() |
||