|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Projecte d'una aplicació amb la tauleta sensible | |
Continguts | |
El projecte ha de tractar algun dels aspectes
que es treballen en l'educació infantil, en el cicle inicial, o en
l'educació especial, i ha de fer un ús coherent de les característiques
de la tauleta sensible. Excepcionalment es poden tocar altres temàtiques, sempre que el plantejament global sigui coherent i es requereixi. |
|
Amplitud | |
Els materials excessivament breus tenen un ús
accidental a l'escola, i de vegades no justifiquen l'esforç que han
de fer els mestres per conèixer-los i utilitzar-los. Es demana que
el projecte tingui tres o més làmines i que es faci un esforç
en l'anàlisi de les possibles activitats. Excepcionalment es pot acceptar un projecte amb menys làmines, sempre que la idea s'ho valgui i possibiliti una riquesa de situacions educatives. |
|
Documentació tècnica i educativa | |
El projecte s'ha d'acompanyar del material suficient
i de documentació perquè qualsevol mestre pugui utilitzar
les aplicacions amb autonomia. El projecte no té per què ser original, sinó que es pot ampliar qualsevol de les aplicacions existents, les d'escriure, les de dibuixar, les de música amb més materials, fins i tot incloure alguns dels exercicis presentats durant el curs, sempre que el conjunt resulti coherent i interessant. |
|
Fases | |
En aquest apartat es faran dues trameses:
|
|
Presentació del projecte | |
La primera setmana de març de 2003 s'ha d'enviar un document on constin els trets principals del material que es vol desenvolupar. Entre altres dades:
|
|
Presentació de les aplicacions | |
Un cop acceptat, cal desenvolupar el projecte, que té clarament dues parts: els elements del programari i la documentació. Per a cada una de les làmines cal:
La documentació:
|
|
![]() |
|