![]() |
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Pràctica |
![]() |
Exercicis
|
||||||||||||||
L'objectiu d'aquesta pràctica és preparar els mecanismes necessaris perquè des del programa WinPri es puguin dissenyar els tipus de faltes que vol recollir i també la manera d'entrar aquesta informació en el moment de fer l'avaluació |
|
![]() |
|
Desenvolupament de la pràctica | |
La primera part d'aquest procés s'ha de fer des del mòdul Incidències, lloc on s'establiran els diferents tipus de faltes. La resta del procés, la recollida de dades, s'ha de fer des de cadascun dels mòduls que treballen l'avaluació: Primària i Educació infantil. |
|
1- Definició d'incidències | |
![]() |
|
|
|
|
|
2- Entrada d'incidències des del mòdul de primària | |
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Tenint en compte el disseny dels models oficials d'informe que proposa el programa, actualment no n'hi ha cap que reflecteixi les incidències en general, i només ho fan per àrees. Val a dir que en aquest cas només s'accepta un sol tipus d'incidència i que aquests informes es poden utilitzar tal com estan sense necessitat d'incloure les faltes, ja que el tema de les incidències (faltes i retards) és completament complementari. Amb el mòdul Incidències es pot portar un registre més detallat de les incidències. |
![]() |
|