![]() |
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Pràctica |
![]() |
Exercicis
|
||||||||||||||
L'objectiu d'aquesta pràctica és fer els processos oportuns per preparar les ofertes per al curs següent. |
|
![]() |
|
Desenvolupament de la pràctica | |
1- Procediments comuns | |
Hi ha un seguit de procediments que són comuns del programa WinPri i que, per tant, no demanen un tractament específic. Són aquells que es comencen a activar en el període de preinscripció i que s'acaben d'actualitzar a principis de setembre. Són tots els que es fan des del mòdul Alumnes: nivells, alumnes, mestres, etc. |
|
![]() |
Aquests coneixements no són tema d'aquest curs, i els resultats que es produeixin poden ser il·lògics i irreals, però sense conseqüències per al procés d'avaluació de les pràctiques i exercicis. Cal, però, tenir en compte el següent:
|
2- Definir taules de valors | |
Hi ha procediments que són anuals: a cada curs escolar s'han d'acabar de definir el currículum i les ofertes, i deixar oberta la possibilitat de canvis o adaptacions a l'inici d'un nou curs | |
![]() |
|
3- Vinculació de nivells: 2n amb 1r del curs anterior | |
Els cicles estan formats per dos nivells. En situacions normals, la fórmula més lògica és que els nivells d'un mateix cicle estiguin vinculats, ja que comparteixen la mateixa oferta. | |
![]() |
|
4- Creació d'un nou currículum a partir d'un model: 1 PRI | |
Per fer un grup nou, hi ha dos possibles camins: començar de zero, tal com s'ha explicat als mòduls 1 i 2, o bé, sempre que sigui possible, copiar l'oferta que hi havia al curs anterior i, posteriorment fer les modificacions i actualitzacions necessàries. | |
![]() |
|
5- Creació d'un nou grup per primera vegada: 3PRI | |
En el cas de 3r de primària, com que és la primera vegada que es fa l'avaluació en aquest nivell, el procés que s'ha de seguir és l'explicat al llarg dels mòduls 1 i 2 d'aquest curs. | |
![]() |
Opcionalment, si domineu l'eina de Definició de nivells, podeu eliminar els grups dels nivells de P3 i de 1r. Si voleu saber-ne més, consulteu el curs telemàtic d76. De la mateixa manera que anualment s'han d'actualitzar les taules de valors, també s'ha de fer el mateix amb el calendari. El primer curs que feu l'avaluació s'ha de dissenyar el calendari per a cada nivell, i no hi ha cap utilitat per copiar-lo d'un nivell a un altre. A partir del segon curs, només cal dissenyar el calendari de l'inici de cada cicle: 1r, 3r i 5è, ja que dins de cadascun d'ells ja s'inclou tot el cicle. |
![]() |
|