ESTRUCTURA
DEL CURS
- El curs
està dividit en 7 mòduls i 1 projecte final de curs.
- Cada mòdul
està format per 4 pràctiques i 2 o 3 exercicis.
- Cada pràctica
conté unes qüestions bàsiques i una ampliació.
- Al finalitzar
el curs s'hauran realitzat pràctiques i exercicis de les
àrees educatives del currículum de Primària
més treballades amb les Competències Bàsiques
TIC.
MÒDULS
DEL CURS
- Mòduls
que es treballen:
- 2 mòduls
de Llengua: català/castellà/anglès,
- 1 mòdul
de Matemàtiques,
- 1 mòdul
de Coneixement del medi: natural i social,
- 2 mòduls
d'Educació Músical i Plàstica,
- 1 Eix
transversal: Educació Viària.
- Dins de
cada mòdul hem especificat:
- el mapa
de pràctiques i exercicis que el composen,
- l'àrea
que treballa i el cicle educatiu recomanat,
- les
ajudes que necessiteu.
MAPES ORIENTATIUS:
us recomanem visitar els mapes per poder saber quines pràctiques,
quins exercicis, quines ajudes i quines activitats curriculars fareu
en cada mòdul.
PROGRAMARI
NECESSARI: el programari que s'utilitza en aquest curs respon
a les diverses dotacions que el Departament d'Ensenyament ha realitzat
als centres públics propis.
Recomanem l'exercitació
de les pràctiques amb el programari anunciat. Cas de no tenir-lo
establir contacte amb el formador/a del curs per tal de veure l'alternativa
més adient per a substituir-lo (si és factible).
En aquest curs
no es facilitarà el programari necessari a cap alumne inscrit.
Relació
de programes que haureu d'utilitzar:
- Windows
95/98
- Paquet OpenOffice.org (Writer, Impress i Calc)
- Editor gràfic:
Paint, GIMP, Kid Pix
- Editor de
pàgines web: Dreamweaver
- Navegador
de pàgines web Netscape 4.7 o Explorer 5.05
- Editor de
contes: El Pequeño Escritor
- Editor musical:
Music Time
- Editor de
sons: Cool Edit 96
- Programa
Clic 3.0
- Adobe Acrobat
5.0 (visualitzador de documents PDF)
- Winzip 7.0
- Plugins
necessaris per l'execució d'activitats del portal educatiu
www.edu365.com
- Els CD-ROM
dotats pel Departament d'Ensenyament (especificats a cada pràctica).
CALENDARI
Veure calendari
|