TÍTOL DE L'ACTIVITAT
|
OBJECTIUS |
DESCRIPCIÓ
|
FONT
|
Ui,
quin mal!
|
Ampliar les funcions del programari de retoc digital d'imatges.
Saber escanejar imatges.
|
Elaborar una fotonovel·la on es plasmi gràficament
la resolució d'un conflicte plantejat.
|
SAIP 1002-03
Primera sessió.
|
Què
ens venen els concursos?
|
Tenir domini d'ús dels diversos aparells audiovisuals.Reconèixer
els trets característics d'un concurs televisiu.
|
Planificar i escenificar un concurs televisiu amb tots els seus
paràmetres.
|
SAIP 1002-03
Segona sessió
|
Tria
i remena |
Conèixer totes les professions que
intervenen en la realització d'un telenotícies. |
Aprendre a treballar en grup per seleccionar
certes notícies amb les quals hen d'elaborar un informatiu. |
SAIP 1002-03
Tercera sessió
|
La
Marta està imparable |
Elaborar missatges senzills que tinguin
diferents finalitats i utilitzant diversos mitjans. |
A partir d'una notícia esportiva
fer tot un tractament de retoc d'imatges, substituir una cara per
un altra, i redactar una nova notícia. |
SAIP 2001-02
Primera sessió
|
El
fons documental sobre la televisió |
Aprendre a arxivar i sistematitzar els documents recollits.
|
Un seguit de pautes i d'activitats per
aprendre a classificar bé un material del qual en sigui fàcil
la consulta i l'ús. |
Llibre: "Projecte televisió: de casa a l'escola.
Família i televisió".
Activitats globals.
Pàgines: 289-299
|
Videoanimació |
Observar com es realitzen efectes d'animació
d'objectes utilitzant diferents tècniques |
Proposta de diverses animacions emprant
materials diferents: figures planes, plastilina, pixel·lació,
etc. |
LLibre:" El vídeo: Estratégies i recursos
didàctics".
Activitats sobre el vídeo com a mitjà d'expressió(
Part 2)
Pàgines: 148-163
|