TÍTOL DE L'ACTIVITAT
|
OBJECTIUS |
DESCRIPCIÓ
|
FONT
|
Imatge,
so i text |
Descobrir elements del llenguatge fotogràfic i la seva funció.
Saber utilitzar els comandaments bàsics de la càmera
de fotos.
Ampliar les funcions del programari de retoc digital d'imatges.
|
Es tracta de fer un petit
treball amb l'ordinador utilitzant la càmera digital i el gravador
de sons. |
SAIP 2001-02
Cinquena sessió
|
Els
tigres |
Assolir autonomia amb les eines audiovisuals |
Amb l'ús d'internet, buscar informació
audiovisual per crear un nou producte multimèdia. |
SAIP 2001-02
Cinquena sessió
|
Engolits
per la tele |
Començar a descobrir les diferents
formes d'expressió que utilitza el mitjà televisiu. |
Són un seguit de propostes al voltant
del televisor partint d'un conte ( Glub! Reglub!) amb un personatge
que ens acompanya en els diferents apartats. |
LLibre: "Projecte televisió : de casa a l'escola.
Família i televisió".
La televisió a casa( part 2)
Pàgines:59-80
|
Com
són els aparells |
Saber i experimentar com s'encén i s'apaga una videocàmera.
Començar a descobrir com es grava amb una càmera
de vídeo.
|
Es mostren les característiques
i funcionament de la càmera de vídeo, el magnetoscopi,
el monitor i el trípode. |
LLibre: " El vídeo: Estratègies i recursos
didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà
(part1)
Pàgines: 25-26
|
Els
trucs i d'altres jocs |
Observar com es realitzen trucatges senzills
( aparèixer i desaparèixer) i experimentar-ne alguns. |
A partir de diferents propostes utilitzant
la càmera de vídeo, aconseguim un seguit d'efectes màgics. |
Llibre: " El vídeo: Estratègies i recursos
didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà
(part 2)
Pàgines: 61-74
|
Títols
de crèdit |
Aprendre a posar un títol i el nom
de l'autor/a a cada producció. |
Diferents propostes per comprendre els
títols de crèdit d'una producció |
LLibre:" El vídeo: Estratégies i recursos
didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà
(part 2)
Pàgines 77-78
|
Canviar
el so d'un anunci gravat de la televisió |
Crear noves sonoritzacions per acompanyar
imatges. |
Consisteix a modificar la banda sonora
d'un anunci gravat de la televisió. |
LLibre: " El vídeo: Estratègies i recursos
didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà
d'expressió i comunicació (part 1)
Pàgines 127-128
|