TÍTOL DE L'ACTIVITAT
|
OBJECTIUS |
DESCRIPCIÓ
|
FONT
|
Fem
fotos
|
Produir missatges audiovisuals senzills utilitzant fotografies.
Aprendre a posar un títol i el nom de l'autor/a a cada producció.
|
Fer fotografies amb una càmera fotogràfica.
|
Llibre: " Les primeres passes. Els audiovisuals a l'Educació
Infantil".
Imatge fixa.Pàgines: 34-35
|
Vull
sortir a la "tele"! |
Comparar les propietats i les característiques
dels objectes reals amb la seva representació gràfica. |
L'infant descobreix la seva pròpia imatge, la
dels altres i la dels objectes que té al seu voltant, mitjançant
un circuit tancat de televisió. |
Llibre:" Les primeres passes. Els audiovisuals a Educació
Infantil".
Imatge en moviment.Pàgines 68-69
|
Fem
màgia |
Produir missatges audiovisuals senzills
utilitzant la càmera de vídeo. |
Fer d'actors i realitzar alguns trucs de
vídeo, com el d'aparèixer i desaparèixer, com
si fos per art d'encanteri. |
Llibre: "Les primeres passes. Els audiovisuals a Educació
Infantil".
Imatge en moviment.Pàgines 78-79
|
Autogravar-se. |
Usar diversos aparells audiovisuals: encendre,
apagar, controlar el volum. |
Fer una autogravació durant un parell
de minuts per tal de familiaritzar-se amb l'experiència de
gravar i assumir el resultat final com a propi. |
Llibre: " El vídeo: Estratègies i recursos
didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà.(
Part 1)
Pàgines:25-26
|
Jugar
a fer "tele" |
Produir un petit muntatge audiovisual amb el vídeo i el
circuit tancat.
|
Es simularà un programa de TV. Un
petit grup actuarà i la resta de companys els veurà
des d'un altre espai mitjançant un televisor |
Llibre: " El vídeo: Estratègies i recursos
didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà
(Part 1)
Pàgines: 26-27
|
La
màgia i l'animació |
Realitzar petites animacions utilitzant
diferents tècniques. |
Es tractarà de fer que un objecte
inanimat es mogui per la pantalla del nostre televisor. |
LLibre:" El vídeo: Estratégies i recursos
didàctics".
Activitats sobre el vídeo com a mitjà d'expressió
i comunicació
( Part 2)Pàgin. 152
|