Enrera
Bloc E Primària
Formació en MAV en centres educatius
Imprimir

Pràctica EP115. Activitats Cicle Superior.Comunicació audiovisual

   
Atenció! Abans de realitzar la pràctica, caldrà executar el fitxer E115.exe
Aquest fitxer us permet crear, en el vostre ordinador, una carpeta anomenada mav\bloce, amb els fitxers necessaris per al desenvolupament de la pràctica.
 
Desenvolupament de la pràctica
   

Aquesta pràctica vol mostrar activitats proposades per aquest cicle, amb les quals s'assoleix aquest àmbit de la competència bàsica.

Es tracta d'una mostra dels recursos didàctics que podeu utilitzar si voleu treballar aspectes relacionats amb la comunicació audiovisual al Cicle Superior.

 
Pràctica

TÍTOL DE L'ACTIVITAT

OBJECTIUS

DESCRIPCIÓ

FONT

Els joves a la TV

Diferenciar la dualitat: vida real/vida a la ficció.

Un seguit d'activitats per reflexionar sobre el paper del joves en els diferents espais televisius.

LLibre: "Projecte televisió : de casa a l'escola. Família i televisió".

Nosaltres i la televisió ( part 2)

Pàgines:147-161

El temps i el seu ritme Descobrir la importància del temps en tota narració audiovisual. A partir de petits enregistraments descobrir que el temps i el ritme són elements que cal controlar ja que produeixen efectes diversos en els espectadors.

LLibre: "El vídeo. Estratègies i recursos didàctics" .

El vídeo com a mitjà ( part 2)

Pàgines:59-60

El documental Elaborar projectes de producció en grup. Es proposa la possibilitat de presentar un treball de qualsevol temàtica en format vídeo.

LLibre: "El vídeo. Estratègies i recursos didàctics. ".

El vídeo com a mitjà( part 1)

Pàgines:120-122

Esport mania. Quin vocabulari hi ha?

Reflexionar sobre les conseqüències de les accions, verbals i no verbals, fetes.

Amb aquesta activitat es pretén fer un debat sobre el vocabulari que hi ha en les diferents manifestacions esportives

SAIP 2001-02

Quarta sessió

Fem la radiografia Conèixer els codis que construeixen la ficció audiovisual Un seguit d'activitats per aprendre a fer una anàlisi global de qualsevol espai televisiu.

LLibre: "Projecte televisió : de casa a l'escola. Família i televisió".

Activitats globals

Pàgines:267-288

El so Descobrir la importància del so en qualsevol gravació audiovisual. Partint de diverses activitats realitzar tot un treball on el so sigui el protagonista.

LLibre:" El vídeo: Estratégies i recursos didàctics".

Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà (part 2)

Pàgines 52-55

Videorevista/TV enllaunada Crear produccions en grup, definint prèviament, què es vol comunicar i a qui. Es tracta de fer una revista en vídeo on els alumnes fan de reporters.

LLibre: " El vídeo: Estratègies i recursos didàctics".

Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà d'expressió i comunicació (part 2)

Pàgines 145-147

 

 

   
 
Amunt