TÍTOL DE L'ACTIVITAT
|
OBJECTIUS |
DESCRIPCIÓ
|
FONT
|
Els
joves a la TV |
Diferenciar la dualitat: vida real/vida a la ficció.
|
Un seguit d'activitats per
reflexionar sobre el paper del joves en els diferents espais televisius. |
LLibre: "Projecte televisió : de casa a l'escola.
Família i televisió".
Nosaltres i la televisió ( part 2)
Pàgines:147-161
|
El
temps i el seu ritme |
Descobrir la importància del temps
en tota narració audiovisual. |
A partir de petits enregistraments descobrir
que el temps i el ritme són elements que cal controlar ja que
produeixen efectes diversos en els espectadors. |
LLibre: "El vídeo. Estratègies i recursos
didàctics" .
El vídeo com a mitjà ( part 2)
Pàgines:59-60
|
El
documental |
Elaborar projectes de producció
en grup. |
Es proposa la possibilitat de presentar
un treball de qualsevol temàtica en format vídeo. |
LLibre: "El vídeo. Estratègies i recursos
didàctics. ".
El vídeo com a mitjà( part 1)
Pàgines:120-122
|
Esport
mania. Quin vocabulari hi ha? |
Reflexionar sobre les conseqüències de les accions,
verbals i no verbals, fetes.
|
Amb aquesta activitat es pretén
fer un debat sobre el vocabulari que hi ha en les diferents manifestacions
esportives |
SAIP 2001-02
Quarta sessió
|
Fem
la radiografia |
Conèixer els codis que construeixen
la ficció audiovisual |
Un seguit d'activitats per aprendre a fer
una anàlisi global de qualsevol espai televisiu. |
LLibre: "Projecte televisió : de casa a l'escola.
Família i televisió".
Activitats globals
Pàgines:267-288
|
El
so |
Descobrir la importància del so
en qualsevol gravació audiovisual. |
Partint de diverses activitats realitzar
tot un treball on el so sigui el protagonista. |
LLibre:" El vídeo: Estratégies i recursos
didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà
(part 2)
Pàgines 52-55
|
Videorevista/TV
enllaunada |
Crear produccions en grup, definint prèviament,
què es vol comunicar i a qui. |
Es tracta de fer una revista en vídeo
on els alumnes fan de reporters. |
LLibre: " El vídeo: Estratègies i recursos
didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà
d'expressió i comunicació (part 2)
Pàgines 145-147
|