Enrera
Bloc E Primària
Formació en MAV en centres educatius
Imprimir

Pràctica EP114. Activitats Cicle Mitjà.Comunicació audiovisual

   
Atenció! Abans de realitzar la pràctica, caldrà executar el fitxer E114.exe
Aquest fitxer us permet crear, en el vostre ordinador, una carpeta anomenada mav\bloce, amb els fitxers necessaris per al desenvolupament de la pràctica.
 
Desenvolupament de la pràctica
   

Aquesta pràctica vol mostrar activitats proposades per aquest cicle, amb les quals s'assoleix aquest àmbit de la competència bàsica.

Es tracta d'una mostra dels recursos didàctics que podeu utilitzar si voleu treballar aspectes relacionats amb la comunicació audiovisual al Cicle Mitjà.

 
Pràctica

TÍTOL DE L'ACTIVITAT

OBJECTIUS

DESCRIPCIÓ

FONT

L'enquesta i l'entrevista Elaborar projectes definint prèviament què es vol comunicar, a qui, amb quin mitjà. Es proposa fer una entrevista en vídeo realitzant, prèviament, un seguit d'activitats per conèixer millor aquest gènere informatiu..

LLibre: "El vídeo: Estratègies i recursos didàctics ".

Activitats del vídeo com a mitjà d'expressió

( part 1)

Pàgines:101-104

Publicitat Aprendre a observar els elements bàsics d'un espot televisiu. Es tracta d'analitzar diferents tipus d'anuncis emesos per les televisions

LLibre: "El vídeo: Estratègies i recursos didàctics ".

Activitats del vídeo com a mitjà d'expressió

( part 1)

Pàgines:123-126

Prou televisió!

Aprendre a seleccionar la programació televisiva

Un conte, amb un títol prou explícit, serveix per realitzar un seguit d'activitats al voltant de l'ús que fem d'aquest mitjà.

SAIP 2001-02

Segona sessió

Els transports Començar a ser conscients de la ficció televisiva. Les sèries, els anuncis i d'altres programes de la televisió, són un material més que ens aporten informació sobre un contingut curricular.

Llibre: " Projecte televisió: de casa a l'escola. Família i televisió".

Televisió i hàbits (part 2)

Pàgines: 255-264

Els moviments de càmera Experimentar diverses formes de modificar la representació de la realitat manipulant diferents elements. S'intenta fer amb la càmera els mateixos moviments que podem fer amb el cap.

LLibre:" El vídeo: Estratégies i recursos didàctics".

Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà (part 2)

Pàgines 48-49

Videocarta Elaborar projectes de producció en grup. Fem correspondència amb una altra escola utilitzant el vídeo per explicar qui som, què fem...

LLibre: " El vídeo: Estratègies i recursos didàctics".

Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà d'expressió i comunicació (part 2)

Pàgines 142-144

 

 

   
 
Amunt