TÍTOL DE L'ACTIVITAT
|
OBJECTIUS |
DESCRIPCIÓ
|
FONT
|
L'enquesta
i l'entrevista |
Elaborar projectes definint prèviament
què es vol comunicar, a qui, amb quin mitjà. |
Es proposa fer una entrevista en vídeo
realitzant, prèviament, un seguit d'activitats per conèixer
millor aquest gènere informatiu.. |
LLibre: "El vídeo: Estratègies i recursos
didàctics ".
Activitats del vídeo com a mitjà d'expressió
( part 1)
Pàgines:101-104
|
Publicitat
|
Aprendre a observar els elements bàsics
d'un espot televisiu. |
Es tracta d'analitzar diferents tipus d'anuncis
emesos per les televisions |
LLibre: "El vídeo: Estratègies i recursos
didàctics ".
Activitats del vídeo com a mitjà d'expressió
( part 1)
Pàgines:123-126
|
Prou
televisió! |
Aprendre a seleccionar la programació televisiva
|
Un conte, amb un títol prou explícit,
serveix per realitzar un seguit d'activitats al voltant de l'ús
que fem d'aquest mitjà. |
SAIP 2001-02
Segona sessió
|
Els
transports |
Començar a ser conscients de la
ficció televisiva. |
Les sèries, els anuncis i d'altres
programes de la televisió, són un material més
que ens aporten informació sobre un contingut curricular. |
Llibre: " Projecte televisió: de casa a l'escola.
Família i televisió".
Televisió i hàbits (part 2)
Pàgines: 255-264
|
Els
moviments de càmera |
Experimentar diverses formes de modificar
la representació de la realitat manipulant diferents elements. |
S'intenta fer amb la càmera els
mateixos moviments que podem fer amb el cap. |
LLibre:" El vídeo: Estratégies i recursos
didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà
(part 2)
Pàgines 48-49
|
Videocarta |
Elaborar projectes de producció
en grup. |
Fem correspondència amb una altra
escola utilitzant el vídeo per explicar qui som, què
fem... |
LLibre: " El vídeo: Estratègies i recursos
didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà
d'expressió i comunicació (part 2)
Pàgines 142-144
|