TÍTOL DE L'ACTIVITAT
|
OBJECTIUS |
DESCRIPCIÓ
|
FONT
|
Fem
un reportatge |
Produir missatges audiovisuals senzills utilitzant diferents mitjans.
|
Realitzar un reportatge fotogràfic
de l'escola per mostrar-ho a d'altres. |
SAIP 2001-02
Primera sessió
|
Les
parts del cos |
Associar sons amb imatges. |
Elaborar el material necessari per tal de poder crear
activitats d'associació amb el Clic on es treballaran les correspondències
entre imatge-so-grafia. |
SAIP 2001-02
Cinquena sessió
|
El
gat sense cua |
Observar i expressar les característiques
essencials d'una seqüència, d'una escena o d'un curtmetratge. |
A partir del visionat de la pel·lícula
treballar els continguts d'actituds, valors i normes de l'àrea
del medi social. |
Guia Didàctica: El gat sense cua.
Dep. Ensenyament-La Magrana |
Angulació
i punts de vista |
Aprendre a mirar objectes des de diferents punts de vista.
|
Activitats adreçades a adonar-se
com la utilització de diferents angles i punts de vista determina
imatges amb intencionalitat diversa. |
LLibre: " El vídeo: Estratègies i recursos
didàctics".
Activitats sobre l'aprenentatge del vídeo com a mitjà
(part1)
Pàgines: 38-41
|
Contes
de bits! |
Descobrir l'existència de diversos
mitjans i començar a intuir-ne les diferències. |
Escoltar contes a través de la ràdio. |
SAIP 2001-02
Tercera sessió
|
Mirem
amb lupa |
Aprendre a analitzar imatges observant
els elements fonamentals que constitueixen el llenguatge audiovisual. |
Mirar amb lupa diferents objectes, per
copsar la diferència que hi ha de mirar un element amb lupa
o amb la vista. |
LLibre: " Aprendre a mirar. Les primeres pases. Els audiovisuals
a l'Educació Infantil".
Activitats en general. Pàgines 20-21
|
Treballar
una sèrie de televisió: Pingu |
Descobrir els valors i contravalors que
transmeten les sèries de dibuixos animats. |
Treballar aquesta sèrie de dibuixos
animats. |
LLibre: " Aprendre a mirar. Les primeres pases. Els audiovisuals
a l'Educació Infantil".
Imatge en moviment
Pàgines:84-90
|