TÍTOL DE L'ACTIVITAT
|
OBJECTIUS |
DESCRIPCIÓ
|
FONT
|
Realitat
i ficció |
Observar i reflexionar entorn els valors morals i de vida que ens
arriben a través dels mitjans de comunicació.
|
Es presenten als alumnes dues imatges ben diferents que estan íntimament
relacionades, les dues cares de la mateixa moneda, d'una notícia
d'actualitat.
|
SAIP 2001-02
Segona sessió
|
Joquines
òptiques |
Conèixer els principis que han fet
possible la creació d'imatges en moviment. |
Es proposa construir un taumatrop i una llibreta animada,
aquesta última utilitzant el programa Animation Shop. |
SAIP 2001-02
Quarta sessió
|
La
televisió a casa (1) |
Aprendre a seleccionar la programació
de televisió. |
A partir de contes i fitxes de treball
es treballa l'ús que fan del televisor els nostres alumnes. |
Llibre: "Projecte televisió: de casa a l'escola.
Família i televisió"
La televisió a casa( part 3)
Pàgines:81-89
|
Com
viuen? Com vivim? |
Observar i reflexionar entorn dels valors morals i de vida que
ens arriben a través dels mitjans de comunicació.
|
Anàlisi de diferents sèries
de televisió per comparar diferents estils de vida. |
Llibre: "Projecte televisió : de casa a l'escola.
Família i televisió"
Nosaltres i la televisió (part 1)
Pàgines: 113-118
|
Família
neta i perfumada |
Aprendre a observar els elements bàsics
d'un espot televisiu. |
A partir d'anuncis de neteja i higiene
personal es fan un seguit de propostes sobre quina és la realitat
dels alumnes en aquests temes. |
Llibre: "Projecte televisió: de casa a l'escola.
Família i televisió"
Televisió i hàbits (part 2)
Pàgines: 219-234
|
Joguines
d'anunci |
Comparar les propietats i característiques
dels objectes reals amb la seva representació gràfica,
especialment en publicitat. |
A traves d'un joc "Joc i joguines"
fer tota una sèrie d'activitats. |
Llibre: "Projecte televisió: de casa a l'escola.
Família i televisió"
Televisió i hàbits (part 2)
Pàgines: 191-206
|