logotip Departament

Número del sorteig públic per desempatar

Els nens i nenes de parvulari fem moltes activitats diverses, entreu al nostre blog i mireu el que fem.

Donat que s'han donat informacions incorrectes sobre les zones d'adscripció i els criteris de baremació per l'accés als instituts, cal informar que:

• Aquest any no ha hagut cap canvi respecte de cursos anteriors, pel que fa a les zones d'adscripció.
  • Que els criteris per la baremació, tampoc han sofert cap canvi.
  • La única variació s'ha produït a les zones de proximitat per a la pre-inscripció a primària, cosa que no afecta en res a la pre-inscripcio de secundària.

Cliqueu aquest enllaç per consultar la normativa del departament d'Ensenyament per a la pre-inscripció i matriculació.

En la línia de fomentar la sostenibilitat dels nostres serveis, evitant el consum innecessari de matèries primeres, a partir del mes de Març el menú del mes el podreu trobar únicament al WEB del menjador i al taulell d'anuncis de l'escola.

Al final de la pàgina del menú setmanal trobareu els enllaços als diferents menús.

[Pàgina del menú del menjador]

Benvolgudes famílies de 6è,

Els vostres fills i filles acaben l'etapa d'estudis a l'Educació Primària, el que fa necessari fer la preinscripció en un institut, per tal de continuar amb la seva formació.

En les properes dates es faran les jornades de portes obertes en diferents instituts de la nostra població. Les jornades de portes obertes són una bona ocasió per conèixer diferents aspectes dels plans de formació, dels projectes i de tarannà dels diferents centres, així com resoldre dubtes sobre els processos de preinscripció i matriculació.

Aquí us proporcionem les dates dels IES:
Dissabte 22 de febrer a les 11 hores - IES Jaume Mimó
Dilluns 24 de febrer a les 18 hores- IES Gorgs
Dimarts 25 de febrer a les 18 hores - IES Forat del Vent
Dimecres 26 de febrer a les 18 hores - IES Pere Calders
Dimecres 5 de març a les 18 hores - IES Banús

La pàgina de l'Ajuntament de Cerdanyola amb la informació de les Jornades de portes obertes

La pàgina de la Generalitat amb tota la informació del procés de preinscripció i matriculació

Restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment o consulta

Cordialment

L'equip directiu

S'ha publicat el calendari del procés de preinscripció i matriculació per al proper curs 2014/2015.

En aquesta pagina podeu consultar-la. Tant bon punt disposem de més informació la publicarem al nostre WEB.

[Consultar tota la informació que tenim a l'escola]

Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment o consulta.

El nostre correu electrònic és ceipturodeguiera@xtec.cat