El projecte de final de curs serà un document de l’OpenOffice.org Writer
que integri diferents elements tractats en el curs. Aquí, l’alumnat ha
de demostrar les destreses adquirides al llarg del curs; això fa que el
projecte sigui l’element avaluador definitiu per obtenir la
certificació del curs, amb la condició de tenir superats tots els
exercicis dels diferents mòduls.
El projecte consta d’un document, més o menys extens, que ha d’incloure, com a mínim, els següents elements de l’OpenOffice.org Writer:
El document s’ha de basar en una plantilla que també ha de lliurar-se conjuntament amb el document del projecte.
La proposta de projecte que es farà al/a la Tutor/a ha de consistir en un document on s’explicitin els apartats següents:
títol
autor
dades professionals de l’autor (centre de treball, assignatures que imparteix...)
nivell educatiu a qui va adreçat
temàtica
descripció del projecte
plantilla utilitzada: descripció dels estils que la integren
Tot projecte s’ha de formular
prèviament com a proposta i ha d’anar adreçat al tutor o a la tutora
del curs. El tutor o la tutora estudiarà la proposta per si pot ser
factible. El tutor farà saber a l’alumnat les observacions,
puntualitzacions necessàries o modificacions que s’hagin d’introduir en
la proposta per assegurar-se que el projecte sigui viable.
Tot i que el calendari fixa una data
d’inici del projecte, aquesta data cal entendre-la com a límit i, en
conseqüència, és aconsellable que a meitat del curs (al voltant del 4t
mòdul) es comencin a formular les propostes dels projectes finals.