El primer pas per poder aprofitar didàcticament documents televisius, serà conèixer el més bé possible com funcionen aquests mitjans tècnics.
Us proposem que amb l’ajut del vostre formador/a procureu resoldre conjuntament els següents aspectes:
- Repassar la quantitat, ubicació i funcionament dels diferents aparells de televisió de què disposa el centre.
TV nº: |
Lloc on es troba |
En quines hores es pot utilitzar? |
Està connectada a un aparell de vídeo? |
S’hi poden veure cadenes de TV? |
Quines? |
Pot rebre cadenes via satèl·lit? |
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Revisar amb l'ajut del formador/a el bon funcionament d'aquest maquinari, tot provant:
- La posada en marxa de cada aparell.
- Les seves connexions: televisió/vídeo, antenes...
- Les funcions bàsiques dels comandaments a distància: connexió/desconnexió, volum, canvi de cadenes, control de contrast, brillantor i color d'imatge, funció AV, aturada d'imatge, retrocés i avançament ràpid d'imatges, gravació
|