![]() |
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Pràctica |
![]() |
Exercicis
|
||||||||||||||
L'objectiu d'aquesta pràctica és aprendre a avaluar pel sistema d'ofertes de continguts o directament per alumnes. Aquesta pràctica, per facilitar la feina, es realitzarà directament des del mòdul Primària del programa WinPri. La pràctica 4 d'aquest mòdul ja es treballarà des del disc del professor. |
|
![]() |
|
Desenvolupament de la pràctica | |
1- Avaluar per ofertes | |
L'opció d'avaluar per ofertes permet visualitzar tots els alumnes que tenen assignada una mateixa oferta. Histo.: obre una finestra amb l'historial de l'avaluació de l'oferta de l'alumne/a activat. Previ: possibilitat d'imprimir qualsevol dels llistats definits. Detall: visualització d'informació complementària de l'oferta a la part inferior de la finestra. Oferta: selecció de l'oferta que es vol avaluar. Aval.: selecció de l'avaluació segons el calendari. Pot limitar-ser al nivell o a tot el cicle. Faltes: permet visualitzar les columnes d'incidències prèviament definides des del mòdul Incidències. Ordre: presenta l'ordenació dels alumnes alfabèticament o per grup classe. Qualif.: visualitza les columnes de qualificació. Obs.:permet visualitzar les columnes d'observacions. Per facilitar la visió de la graella, els diferents blocs de la capçalera poden amagar-se segons convingui amb els botons Selecció i Veure. La combinació dels diferents botons permet una visualització molt personalitzada de la finestra, que s'adapta a les necessitats dels diferents usuaris. |
|
![]() |
|
|
|
2- Entrada de frases | |
El procés d'avaluació presenta la possibilitat d'incloure frases, prèviament redactades, incloses als bancs, a l'informe d'un alumne/a. |
|
![]() |
Opcionalment, es poden consultar les frases al mateix temps que es van assignant a cada alumne/a.
Alguna vegada s'introdueix alguna frase estàndard a tots els alumnes. En aquests casos, hi ha un sistema més ràpid d'introduir la numeració de les frases.
Si llegiu atentament el text de la finestra, observareu que hi ha altres aplicacions. |
3- Conversió de frases en observacions | |
El procés d'avaluació presenta la possibilitat de convertir frases en observacions. A la pràctica això significa la possibilitat de canviar, combinar o ampliar qualsevol de les frases que estan incloses al banc. |
|
![]() |
|
4- Avaluar per alumnes | |
Una altra manera d'avaluar és fer-ho alumne/a per alumne/a. La pantalla conté moltes de les característiques ja descrites a l'avaluació per ofertes. |
|
![]() |
|
Algunes altres característiques de l'avaluació per alumnes són: Càrrega: carrega a l'expedient de l'alumne/a totes les ofertes que no requereixen assignació. Refondre: permet donar d'alta ofertes que no consten al currículum. Final de cicle: accedeix a la pantalla que conté les dades del final de cicle. UP: amaga les unitats de programació. Oficials: selecciona únicament les ofertes oficials. |
|
![]() |
|