|
L'objectiu d'aquesta pràctica és
treballar el procés d'elaboració de les ofertes a partir de
les plantilles que incorpora el mateix programa. Aquest procediment és
útil per a aquells centres que no hagin utilitzat la versió
4.2 per a l'avaluació. |
|
|
|
|
|
|
|
Importar el currículum de primer de
plantilles de sistema |
|
|
|
Procés d'importació des de Plantilla de sistema
|
|
|
|
- Entreu al mòdul Primària/Fitxers/Currículum.
- Verifiqueu que la dada Any correspon
a l'any escolar actual.
- Seleccioneu el grup de 1r A.
- Obriu la carpeta Processos.
- Cliqueu al botó Captura de plantilles.

- Es mostra la finestra que us permet fer aquest procés:
- En principi, les opcions de visualització estan activades de
la següent manera:

- Per aquest motiu, es mostra tota la relació de les ofertes
existents seguint el codi de colors:
- Verd: oferta final
- Groc: àrea global
- Blau: àrea
- Blanc: unitat de programació

- Seleccioneu l'oferta Final (verda);
les ofertes Globals
(grogues) llengua i religió; les Àrees
(blaves) llengua catalana, llengua castellana i religió,
i per últim, les Unitats de programació
(blanques) que conté cadascuna d'aquestes àrees.
- Heu de determinar el tractament que voleu fer dels bancs d'observacions.
El programa ofereix tres possibilitats:

- No copiar, ignorar-les: copia
a la vostra escola les ofertes i prescindeix de tots els bancs d'observacions
que portin associats.
- Compartir si ja existeixen:
copia a la vostra escola tots els bancs d'observacions encara que,
si és el cas que un mateix banc està associat a més
d'una àrea o unitat de programació, només el
copiarà una vegada, però el compartirà amb
totes les ofertes associades.
- Duplicar-les (crear nous bancs):
copia a la vostra escola tots els bancs d'observacions existents
tantes vegades com el requereixin les diverses ofertes.
- Seleccioneu l'opció Compartir si
ja existeixen per al tractament dels bancs d'observacions.
- Premeu el botó D'acord.
- Accediu a la carpeta Graella i comproveu
que les ofertes de la plantilla que heu seleccionat estan copiades a
l'escola DEMO.
|
|
|
|
Els nous mòduls d'avaluació infantil i primària
anomenen allò que en el mòdul d'avaluació 4.2 són
les frases indistintament com a observacions
o frases.
En aquesta pràctica heu copiat els bancs d'observacions,
la qual cosa no seria necessària si es volguessin elaborar informes
per a objectius (informes de creuetes).
És possible, també, elaborar informes mixtos
(de creuetes i amb frases).
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|