El primer pas per poder aprofitar didàcticament
documents televisius, serà conèixer el més bé possible com funcionen aquests
mitjans tècnics.
Us proposem que amb l’ajut del vostre formador/a
procureu resoldre conjuntament els següents aspectes:
- Repassar la quantitat, ubicació i funcionament dels
diferents aparells de televisió de què disposa el centre.
TV nº:
|
Lloc on es troba
|
En quines hores es pot utilitzar?
|
Està connectada a un aparell de
vídeo?
|
S’hi poden veure cadenes de TV?
|
Quines?
|
Pot rebre cadenes via satèl·lit?
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Revisar amb l'ajut del formador/a el bon funcionament
d'aquest maquinari, tot provant:
- La posada en marxa de cada aparell.
- Les seves connexions: televisió/vídeo, antenes...
- Les funcions bàsiques dels comandaments a distància:
connexió/desconnexió, volum, canvi de cadenes, control
de contrast, brillantor i color d'imatge, funció AV, aturada
d'imatge, retrocés i avançament ràpid d'imatges,
gravació.
|